می تواند مرحله 4 بیماری کلیه پلی کیستیک درمان های میکرو چینی Osmotherapy پزشکی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می تواند مرحله 4 بیماری کلیه پلی کیستیک درمان های میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

همانطور که همه ما می دانیم بیماری کلیه پلی کیستیک بیماری کلیه ژنتیکی است، آن را سخت به درمان است. و گفته می شود که طب میکرو چینی Osmotherapy درمان موثر برای درمان بیماری های کلیوی است. سپس می توانید 4 پلی کیستیک بیماری کلیه درمان های این درمان مرحله؟

خوشبختانه، PKD در مرحله 4 است که هنوز هم برگشت پذیر است. در این مرحله، کیست در کلیه ها آنقدر بزرگ و کلیه ها عملکرد در 15٪ -29٪. اما اگر یک درمان موثر برای کوچک کردن کیست های کلیه و رفع سلول های کلیه آسیب دیده وجود دارد، به این هدف در واقع می توان به دست آورد.

عنوان کلیه های بیمار در حال کار به خودی خود در مرحله 4، بیماران نیازی به شرایط دیالیز یا پیوند کلیه. با توجه به این، بیماران می توانند طب میکرو چینی Osmotherapy است که برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک از چند جنبه مورد آزمایش قرار گرفته است امتحان کنید.

این می تواند نفوذپذیری دیواره کیستیک افزایش

هستند بسیاری از مویرگ ها در دیواره های کیستیک وجود دارد، و این مویرگ ها دارای نفوذ توانایی. مایع کیسه های بیشتر می تواند از طریق افزایش نفوذپذیری دیواره کیست بازجذب.

این می تواند circuclation خون در سراسر بدن بهبود

گردش خون را افزایش می SAC مایع دور از بدن از طریق ادرار را با موفقیت. سپس، کیست های کلیه کوچکتر و کوچکتر خواهد شد.

این می تواند سلول های که ترشح مایع کیسه غیر فعال

یک سلول کیستیک، به نام سلول های اپیتلیال کیستیک پوشش، مسئول ترشح مایع کیسه است. تا زمانی که مکمل مایع کیسه مسدود شده است، کیست کلیه نمی عود خواهد کرد.

این می تواند سلول های آسیب دیده کلیه تعمیر

بسیاری از داروهای دارای دارایی کلیه مغذی، به طوری که آنها می تواند سلول های آسیب دیده را ترمیم کلیه کمک و بهبود عملکرد کلیه است.

در یک کلام، در مرحله 4 بیماری کلیه پلی کیستیک می تواند با طب میکرو چینی Osmotherapy درمان، اگر شما می توانید آن را به موقع دریافت کنید. اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری خود نیاز دارند، انجام مردد به دکتر آنلاین با ما تماس بگیرید و یا پیام های ترک به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: درمان PKD، کلیه پلی کیستیک، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، مرحله 4 PKD ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: